maandag 23 juli 2007

Drenthe

Wel eens op vakantie geweest in Drenthe? Ik wel, heel vroeger. Diever, Ommen, de hunebedden bekeken, de weg kwijtgeraakt en naar Friesland gefietst, leuke herinneringen.
Ik heb opnieuw mijn laptop mee. Om maar niets te missen van Ça Ira ... op camping Witterzomer open ik Outlook en het eerste (af)bericht van het VU-orkest verschijnt op mijn scherm. Verdorie, da's jammer. Zoals het bij eerdere afmeldingen ging, gaat het ook bij het VU. Waar de planning voor 2007/2008 al rond was, kan Ça Ira er niet meer bij.
Ik denk: Paul, had ons maar niet zo lang laten wachten! Of is dat gezeur achteraf? We zijn toch a. heel blij met de rechten, en b. hoeveel orkesten zijn er eigenlijk in Nederland? Meer dan genoeg ... kijk maar eens op www.faso.nl, gaat een wereld aan orkesten voor je open. Maar die tijd, hè, die dringt. En dat gevoel hoort helemaal niet bij vakantie. Met 2 zakken chips (het regent, dus je moet wat), stond ik ruim 20 minuten voor de kassa ... sorry Witterzomer, mijn tempo is nog niet teruggebracht van 5 naar 1. Dat was ook wel te zien aan PS, mijn vorige bijdrage aan deze weblog. Soms kom je tot de beschamende ontdekking dat vanwege 'drukte' en de daarbij horende 'stress' je beeld afwijkt van de realiteit. Lichtblauwe letters? Nooit gezien!
Werd hoog tijd om van 5 naar 1 terug te schakelen. Daar heb je uiteindelijk vakantie voor.
Weg van de snelweg van alledag, geen Route du Soleil, Ça Ira en nog meer Waters-stuff op de MP3, vroeg naar bed, laat luisteren en lang slapen ... komt het ècht wel goed? Vast wel.

Lieve groet,

Joke

1 opmerking:

Frank zei

Joke
Dan toch maar weer een reactie van mij, iemand zal dit toch wel lezen mag je hopen.
We houden moed! Mijn vakantie zit er op dus we gaan er weer vol tegenaan.
Ik zal je mailtjes nog vanmiddag nog eens doornemen en kijken wat er nog in de pijplijn zit. Als je nog ergens hulp bij moet hebben laat je het natuurlijk wel weten.
We spreken elkaar spoedig weer.