maandag 6 augustus 2007

Updaten

Ja, wordt voor gezorgd, maar niet vandaag! Veerle en ik zijn gisteravond later dan laat thuisgekomen uit
Drenthe. Het 'even bijpraten' met Rob Vermeulen kon er niet meer bij. Vanavond wel, dus nog even geduld.
Het wordt hoog tijd onze website aan te passen. Hebben jullie de fantàstische nieuwe website van Bert Stronks al gezien? Nee?? Kijken op www.rogerwaters.eu! En een account aanmaken! Wie weet horen jullie ook eens een stukje van Ça Ira op de achtergrond. Ik heb begrepen dat dat mag (rechten-technisch) als je vanaf de CD nummers draait. Kunnen we ons favoriete nummer bij je opgeven, Bert? Ik vraag nummer 15 van CD I aan!

Ja, en dan die naam van mij. Staat overal o.l.v. puntje puntje puntje. Dat wordt dus even anders. En bij de solisten mag de naam van één van Nederlands beste tenoren worden vermeld: André Post. En het Projectkoor zal in ieder geval bestaan uit het Nederlands Concert Koor uit Amsterdam.

A.s. vrijdag gaan de voorzitter van het Projectteam (Johan) en ik een kijkje nemen in het World Forum Theater in Den Haag. De groter dan grote Prins Willem-Alexander zaal. Ik ben zo benieuwd! Johan gaat zakelijk aan de gang, ik mag alleen zachtjes ahhh en ohhh roepen, geloof ik, want zo gaat dat als je elkaar zakelijk benadert.

Tjéé, wat moeten we ineens veel doen! Leuk!!

Lieve groet,

Joke

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Frank zei

Ik las op de website van de Roger Waters fanclub al belangrijk nieuws.
Of zijn dat nog geruchten?