zondag 16 september 2007

Stoelendans!

De stoelendans is begonnen! Nou ja, in de dromen van twee hele grote fans wel te verstaan. Lees maar wat ik de beide heren van www.rogerwaters.eu en www.pinkfloydfans.nl heb gemaild vandaag:

Hoi mannen,

'k Had jullie vanmiddag via You Tube eigenlijk 'Dromen zijn ...' van MB willen sturen.
'Stoelendans' van Bert en Ernie kon ik niet vinden. Een beetje muziekliefhebber moet tegenwoordig van alle markten thuis zijn, toch?
Arrow Rock, Brahms, Symphonic Echoes en 't liefst op de 1e rij. Ja, ja. Weten jullie hoeveel die stoelen kosten? Vip-stoelen uiteraard, voor Joop van den Ende, de vrouwen van Ernst Daniël Smid en André Post, een handjevol 'dignitaries' like JPB etc. etc. etc.
Droomland, droomland, ja, die nodigen we ook uit, het is nog maar zeer de vraag of de 'master' naar Nederland wil komen. Ik vermoed zomaar van niet. 'k Heb na maanden eindelijk kontact met Mark Fenwick, RW's manager sinds 1990, maar ook die 'master' laat gewoon weken niet van zich horen. Zo gaat dat met 'masters'.
Organiseer een opera in Nederland en je leert ècht wat het is om geduld te hebben!

Ik zet deze mail vandaag op mijn weblog. Vinden jullie vast wel goed. Uiteraard zet ik daar een gekleurde link naar jullie sites bij! Waarom? Ik heb genoten van jullie virtuele gesprek over Ça Ira, War Child, "ik heb een droom ..." en onze ontmoeting op 5 mei 2008! Keep dreaming you both! Eer je toekijkt, is het 5 mei 2008. Zitten we met elkaar in het World Forum Theater. Met wie??!! Geen idee ... maar belofte maakt schuld.

Opera of niet, wat de "master' heeft gemaakt, moet je een keer meemaken!!

X
Joke

Geen opmerkingen: