maandag 5 november 2007

GO!

Dat betekent dat ik het vanavond op de site kan zetten ????????

Dan gaat het nu toch echt …. beginnen!

Twee reacties vandaag als opening van dè weblog tot nu toe. De eerste komt van de man die nu bezig is de aankondiging van de start van de kaartverkoop op zijn site te zetten: www.rogerwaters.eu. Tuurlijk, aan jou de eer, Bert!

De tweede komt van de Product Manager Cultuur & Entertainment van het World Forum Theater. Ruud van Diedenhoven, de man die ons zo hartelijk ontving, ons zìjn theater liet zien, steeds met ons meedenkt en zelf net zo enthousiast is als wij.

De door Frank zo genoemde ‘promotiemail’ gaat zo door de lucht. Aan Allen 1, 2, 3 en 4.
Veerle zit voor TV, ze mag me nu NIET STOREN, want nadenken tijdens het schrijven van een weblog eist concentratie. En laat ik die vanavond nu ècht he-le-maal niet hebben?! Gelukkig kan ik op dit bijzondere moment terugvallen op Cisca Dresselhuys. Zij van Opzij. De Opzij Vrouwenagenda 2008 heet ‘Lef’. Lag net voor de kassa van de super en ligt nu naast mijn toetsenbord.
Een prachtige jongedame, bruine ogen, kort koppie bruin haar, kijkt me vanaf de voorkant aan met een blik van: “Kom maar op”. Dus ze ging mee in het boodschappenmandje. En Cisca, die kennelijk ook voor die blik is gevallen, schrijft op de achterkant:

‘De rij van zaken die je alleen maar te lijf kunt gaan met een flinke portie lef is eindeloos. En voor elk mens anders. Wat de een vrolijk fluitend doet, kost een ander flink wat nachten wakker liggen. Bungeejumpen, parachutespringen of astronaut worden is voor de meeste mensen teveel gevraagd en ook geen noodzaak. Af en toe over je eigen grenzen stappen, is meer dan genoeg.’

Ha, komt dat even goed uit. Ready? GO!

Ik heb nooit uit een vliegtuig durven springen, jullie wel? ‘k Heb wel vaak op een startblok gestaan en gespannen geluisterd naar: “Op uw plaatsen … Pang! en je ligt in het water. Of rent over een atletiekbaan, of zweeft door de lucht in een vrije val richting veilige landingsbaan, of wat dan ook. Nooit, helemaal nooit heb ik gedacht dat ik nog eens gespannen zou wachten op het startschot voor de kaartverkoop van een opera! En nog wel van die ene, die unieke van Roger Waters.

Hè, ik kan de kleuren niet veranderen in bleu-blanc-rouge. Maar over amper 2 dagen gaat bij mij de vlag uit. Weer of geen weer. Já, het gaat nu toch echt …. beginnen!

Lieve groet,
Joke

1 opmerking:

Frank zei

Joke

Je wacht toch wel even tot ik de website morgen avond heb aangepast?
ik ben net zo ongeduldig, maar als je de mail vanavond al verstuurt, dan werkt de link nog niet en we willen natuurlijk dat al die ongeduldige fans meteen hun kaartjes kunnen bestellen.
Ik bel je morgenavond als de website is aangepast, maar je mag de mail wel een keertje naar mij versturen, kan ik hem vertalen in het Duits, Engels, Italiaans...
Zetten we dat ook gewoon op de eerste pagina van de website.