zaterdag 3 november 2007

Top Ticket Line

Nee, nog niet bellen naar 0900 300 5000. We zijn bezig met de laatste loodjes en die wegen zwaar. Iedere woord wordt op een goudschaaltje gewogen, want we krijgen maar één keer de kans om op diezelfde TopTicketLine, tussen Ciske de Rat, Evita, Tarzan en Les Misérables met Ça Ira te verschijnen.
Nog twee (?) nachtjes slapen en we staan in: HET NATIONALE THEATERAANBOD 2007-2008! Wie knijpt me?

De sponsormap is klaar! Ik rijd sinds vanmiddag met dè sticker Ça Ira for War Child op mijn auto door Noord-Holland. Johan slaapt met de eerste 229 kaartjes onder zijn kussen. Hij liever dan ik. Ik heb nog niet eens een kaartje gezien!
Zaterdagavond, 3 november 2007. Precies 6 maanden geleden trad Roger Waters op 5 mei op in het Gelredome in Arnhem. Werd hij gefilmd door de VARA-cameraploeg tijdens het overhandigen van de partituur van Ça Ira. Een week later zagen we allemaal dat het ècht was.
Dat het kon: Ça Ira in Holland. Oh, als ik toen geweten had wat ik nu weet? Wat het betekent een opera te organiseren? ‘k Zou me geloof ik nog eens achter de oortjes kriebelen en me bezinnen eer te beginnen. Gelukkig nemen gedane zaken geen keer. Ça Ira komt ècht in Nederland. Ik blijf het typen vanavond. Alsof ik mezelf ervan moet overtuigen.

Lieve fans, die deze site bezoeken, klim na GO! in de telefoon.
Draag een steentje bij aan dat prachtige feest op Bevrijdingsdag 5 mei 2008 in het World Forum Theater. Kom naar Den Haag en beleef (zo worden al die musicals aangekondigd in het Theateraanbod van TopTicketLine) de Nederlandse première van de opera van Roger Waters. Vrijheid, gelijkheid, passie en hoop. U krijgt die kans maar één keer! Spektakel, geluidseffecten en indrukwekkende scenes, wanhoop en verdriet. Een hedendaags beeld bij de Franse Revolutie.

Niets nieuws onder de zon! En ‘Everyone under the sun has the power to change the way the world is arranged’ …

Thank you, Roger. You, your music, turned my world upside down. With Ça Ira in Holland I couldn’t be happier also. I’m sure we will have an exciting evening on Libertyday the 5th of May next year. We will enjoy your music, your story, your message. We do hope you will be there too. Just to see and hear you’ve illuminated many hearts with this message. Dear Roger, Ça Ira deserves to be in the spotlights. I’m so proud to be able to brick another Wall to everything this opera can bring us. Not just another brick. One of the most important bricks of society. Integrity and love will make a mark upon the sand.
On the 23rd January 2005 you wrote: “The ‘more’ there is to ‘Ça Ira’ is this. There is hope.”
Thank you so much for bringing out that message in music!”

Nog twee (?) nachtjes slapen …
XX
Joke

2 opmerkingen:

Frank zei

Het is weer een mooi stukje Joke.
Nog een paar dagen en dan gaan we gelukkig echt van start. Ik ben razend benieuwd wanneer we uitverkocht zijn.
Ik moet nog wat verzinnen hoe we de stand gaan bijhouden, en hoe we dat op de website gaan zetten. Een soort barometer lijkt me we wel leuk (rood met zwart natuurlijk)

Anoniem zei

O O wat wordt het spannend nu! Heel veel succes de komende week.
Zal echt mijn dag nu steeds beginnen met mijn mail, moet lukken toch.
Frank jij ook succes met de stand bijhouden, hoop dat het maar kort nodig is, dan is het snel uitverkocht.
Het filmpje heb ik niet kunnen vinden nog. Zoek nog wel even door.
Tot ziens en allen veel succes.